باباش و دخترش

خرید بک لینک
دختر قشنگم ، سلامخوبی عزیزدلم؟یه جایی دیدم نوشته : برای پرنده اهمیتی نداره که کسی به آوازش گوش میده یا نه ، اصلا حضور شنونده براش مهم نیست و برای بدست آوردن چیزی آواز نمیخونهاینکارو فقط برای شور و نشاط خودش انجام میده ...میدونی دخترم بنظرم رسید ، حرف خیلی قشنگی گفته طرف ، و احتمالا این جمله خیلی جاها کاربرد داره ، فرض کن تو میخوای کاری انجام بدی ، خب مهربونم ، چیکار داری بقیه چه فکری میکنن؟ یا چه اهمیتی داره تو در اون کار موفق بشی یا شکست بخوری؟ تو باید خودتو موظف بدونی کارتو انجام بدی ، نظر دیگران و رسیدن به نتیجه ی دلخواه ، فرع بر موضوعه ، اینجوری که فکر کنی هم شور و نشاط داری برای انجام کار ، هم صرف کار کردن برا تو تفریحی لذتبخشه ، ماه قشنگم بدون شک راه درست زندگی کردن همینه... باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: شنبه 27 آبان 1402 ساعت: 15:47

عزیزدلم شنیدی میگن اگی یه مدت طولانی دوستی رو ندیدی ، وقتی ملاقاتش میکنی سراغ مالشو بگیر نه سراغ حالشو ، چون این مالشه که ممکنه اضافه یا کم شده باشه ، وگرنه حالش همونه که بوده ، این حرف بنظرم در شرایط عادی و در اکثر مواقع صدق میکنه ، اما در یه شرایط خاصی حتمن اوضاع تغییر میکنه ، اگی دوست شما در این مدت کتابهای زیادی خونده باشه و یا با افراد خاصی نشست و برخاست داشته ، اونوقته که بطور قطع و یقین حالش هم متناسب با کتابها یا آدمهای خاص اطرافش تغییر شگرف پیدا کرده و این آدم با آدم قبلی زمین تا آسمون متفاوت خواهد بود... باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 27 آبان 1402 ساعت: 15:47

میدونی دختر نازنینم ، بعضی آدما ، شبیه یک انجیر رسیده می مونند که یهو از آسمان می افتند تو دامن رنگ و وارنگ زندگیت.اونقدر بی هوا که اصلا نمیدونی چیشد و چطور شد....، تو هم خودتو می زنی به اون راه و از بودنشون لذت می بری.بعضی های دیگه شبیه عطر بهارنارنجن ، اونهارو تو کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ دلت، نفس می کشی... اونقدر عمیق که عطر بودنشونو تا آخرین ثانیه ی عمرت در ریه هات ذخیره کنی.بعضی ها هم شبیه ماهی قرمز کوچکی هستند که افتاده ن در تنگ بلورین روزگارت و تو جونتو با جون و دل ، در هواشون تازه می کنی.بعضی ها......اصلن چرا باید از در و دیوار مثال بزنم؟بعضی ها، آرامش مطلقند، لبخندشون ، تلالو و درخشش برق چشماشون...بعضی ها هم بودنشون... همین ساده بودنشون... همین نفس کشیدنشون، یک عالمه لبخند میشونه روی گوشه ی لب ، و چقد دوست داشتنین این بعضی ها....میخوام برات بگم ، عزیزدلم تو از همین بعضی ها هستی باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 20 آبان 1402 ساعت: 12:48

میدونی عزیزدلم ، هیچ گنجی برا من ارزشمند تر و دوست داشتنی تر از شعری که در 16سالگی در عنفوان نوجوانی سروده بودی نیست ، و بدون شک این دو بیت شعر برای همیشه در قلبم حک شده:

کاش میشد لحظه ای عاشق شوم
یا که نه، بشکسته ای لایق شوم
در حریمت من بجویم یک نگاه
در نگاهت، خویش را فائق شوم

خیلی دوستت دارم نفس بابا

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 20 آبان 1402 ساعت: 12:48

دختر جونم خیلی قدیمترا یه دوستی داشتم میگفت :

چندتا از ویژگی های افراد سالم اینه که :

در لفافه حرف نمیزنن

تو رو وادار به حدس و گمان نمیکنن

اگر دلخور و ناراحت بشن مستقیم و شفاف بهت میگن.

اگر نسبت به تو محبتی احساس کنن صادقانه ابراز میکنن.

تمایلی به ایجاد بازیهای روانی ندارن

گذشت دارن و راحت هم عذرخواهی میکنن.

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 20 آبان 1402 ساعت: 12:48

صبح بخیر دختر جونماگی تو به من بگی عاشق گلدون پر از گل توی خونه هستی اما هر روز فراموش کنی به گلدون مورد علاقه ت آب بدی ، یا هر زمان از یه نفر دیگه بخوای مراقبش باشه ، کسی عشق تو رو به گلهای زیبای گلدان باور نخواهد کرد ، هر کی هم این داستانو بشنوه ، به عاشقی تو خواهد خندید که بابا طرف جوک گفته ، این چه جور عشقیه که طرف مراقب گل خودش نیست؟عزیزدلم اصلن معنی عشق جز این نیست که میل و رغبت جدی به زندگی و پرورش اون آدم یا اون چیزی که بهش مهر میورزیم داشته باشیم ، به عبارت دیگه اگی رغبت جدی و اهتمام حقیقی نداشته باشیم عشق هم دروغی بیش نیست ، باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 6 آبان 1402 ساعت: 1:54

میدونی چیه دخترقشنگ؟ خیلی از اینا که به خواستشون نمیرسن ، پشتکار ندارن ، من بهت میگم قانون طبیعت اینه هر کسی به نسبت تلاشش به خواسته ش میرسه ، مهم نیست چیزی که میخوای درست و معقول باشه یا نامعقول و نادرست ، اگی برا بدست آوردنش خسته نشی و با همه ی قدرت تلاش کنی حتمن به اونچیزی که دلت میخواد میرسی ، مهم نیست چند بار شکست میخوری ، مهم اینه پایان شب سیه سپید است ، این حکم لایتغیره ، آدمیزاد طوری خلق شده که به هر چه میخواد برسه ، پول میخوای ؟ تلاش کن خسته نشو ، هر چقدر بخوای بدست میاری .عشق میخوای؟ راهش تلااااش و خسته نشدنخونه؟ همونه راهشدین ؟ تلاشقدرت؟ راه فرقی ندارهمیخوای مهاجرت کنی؟ عزیزم فقط تلاش و خستگی ناپذیری تو رو حتمن به هدف میرسونهاز من گفتن ، تو به هر چی ، تاکید میکنم هر چی میخوای ، خواهی رسید ، فقط خسته نباید بشی و بیخیال نشی باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 6 آبان 1402 ساعت: 1:54

میدونی چند روزه شهرداری تهرون همت به خرج داده ، هر چی فضای تبلیغاتی داره از ابیات عاشقانه ی شاعران معروف پر کرده ، من که یه زمانی عاشق شعر بودم الان که به در و دیوار شهر نگاه میکنم از نهایت وجودم لذت میبرم و از خواندن این بیت های فوق العاده زیبا کیف میکنم و به وجد میام ، کاش خیلی زودتر از اینها به فکر همچین کاری می افتادند و کاش مردم هم دقت کنن به این تک بیتها ، تا حال دلشون برا دقایقی هم که شده خوب بشه ، عزیزدلم تو هم اگی تونستی بخونشون و لذت ببر... باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 6 آبان 1402 ساعت: 1:54

صفحه بندی